Kontakt os

Hos Go'Bolig betyder det alverden for os at være tilgængelige for både kommende og nuværende lejere.
Tøv ikke med at tage fat i os – vi er her for at hjælpe.

image

Er du kommende lejer hos os?

Er du interesseret i en fremvisning, eller har spørgsmål til et lejemål, er du altid velkommen til at kontakte os enten på mail eller telefon.

Telefon: +45 6960 7040

Telefontid: Alle hverdage fra 9.00-14.00

Vores telefoner er lukkede på lørdage, søndage, alle helligdage samt fredagen efter Kristi Himmelfartsdag.

image

Er du allerede lejer hos os?

Som lejer hos Go´Bolig har du adgang til vores lejerportal Mit Go'Bolig.

Har du brug for hjælp, eller har du spørgsmål vedrørende dit lejemål, er den hurtigste måde at få hjælp på via Mit Go'bolig. Her bliver din henvendelse sendt direkte til den medarbejder, som hjælper dig bedst, og vi kan arbejde på din sag med det samme.

Følg knappen Mit Go'Bolig, hvor du både kan logge ind eller oprette din bruger, hvis du ikke allerede har en.

Når vi har modtaget din henvendelse, får du en tilbagemelding hurtigst muligt fra enten os, eller ejendommens vicevært.

Hvad siger deandre beboere?

image

Jens

Beboer i Albertslund

Boligerne er fantastiske!

Det er dejlige omgivelser og dejlige mennesker, jeg har mødt. Og så er det simpelthen indrettet rigtig godt.

image
image

Få svar på relevante spørgsmål

Hvordan bliver jeg tilmeldt vand og varme?

Vi sørger for, at du bliver tilmeldt både vand og varme.

Hvordan får jeg internet?

Som regel vil der sidde en router i lejemålet, som nemt kan skaffe dig internet, hvis du ringer til leverandøren. Der er frit internetvalg, så ønsker du en anden leverandør er du velkommen til at kontakte dem og høre om de kan levere internet til adressen. På hjemmesiden https://tjekbredbaand.dk/ er det muligt at undersøge hvilke udbydere, der leverer internet til din adresse.

Er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte os.

Er jeg tilmeldt el?

Der er frit el-valg i Danmark, og du bestemmer derfor selv, hvilket elselskab du ønsker at være kunde hos. Vi samarbejder med Strømlinet, og hvis du har udfyldt en fuldmagt til tilmelding af el i forbindelse med lejekontrakten, sørger vi for at tilmelde dig som kunde hos dem. Hvis ikke, skal du selv sørge for at tilmelde dig hos et valgfrit el-selskab. Betaling af elektricitet foregår direkte til el-selskabet og har ikke noget med os at gøre, ligesom alle el-relaterede spørgsmål skal rettes til dit elselskab. 

Hvorfor er der i §1 krydset af i feltet "ejerlejlighed"?

Der er i §1 af din lejekontrakt krydset af ved ”ejerlejlighed”, fordi dette er lejemålets status, idet lejemålet er udstykket som ejerbolig. Det har ingen betydning for dig som lejer og det er stadig lejeloven der gælder for dit lejemål.

Hvornår får jeg nøglerne til lejemålet?

Du får overdraget nøglerne til dit lejemål ved et indflytningssyn, som du indkaldes til senest 14 dage inden lejeperiodens start. Til indflytningssynet vil du ligeledes gennemgå lejemålet med en repræsentant fra Go'Bolig og der vil blive udarbejdet en indflytningsrapport.

Lejemålet begynder på den i lejekontraktens § 2 nævnte dato. Er denne dato en lørdag, en søndag eller en helligdag, udskydes indflytningsdatoen som udgangspunkt til den følgende hverdag.