Pulsen 87, st. lejl. 1, 4000 Roskilde

2-vær. lejlighed

icon
Lejlighed
icon
62 m2
icon
2 værelser
icon
st.
icon
01.10.24

Du træder ind i lejlighedens køkken-alrum, hvor der ved hoveddøren er et indbygget skab til overtøj. Køkkenet er placeret langs den ene væg, så du nemt kan indrette dig med både spiseområde og stue. Badeværelset har gulvvarme. Alt efter boligens størrelse er der ét eller to værelser. Depotrummet er placeret i kælderen. Alle lejligheder har enten altan eller terrasse.

Hårde hvidevarer

Der er alt i hårde hvidevarer fra Siemens inklusive opvaskemaskine. På badeværelset er der en kombineret vaskemaskine og tørretumbler.

Husdyr
Lejere kan ansøge om tilladelse til at holde indekat. Hund er ikke tilladt. Se vores samlede husdyrsregler her.

Parkering

Bydelen Musicon har en vision om bæredygtig transport og minimering af biltrafik. Derfor er parkering samlet i p-huse fordelt i området. Lejere kan købe én parkeringslicens pr. husstand for 600 kr. om året.

Elevator

Der er elevator i alle opgange.

Læs mere om boligen

De viste billeder kan være fra et andet men tilsvarende lejemål i samme ejendom. Mindre afvigelser kan derfor forekomme.

I dette lejemål er der


icon Cykelparkering
icon Delvist tilladt
icon Kombi vask-tørremaskine
icon Opvaskemaskine

Økonomi

Månedlig husleje
10.500 kr.
Månedlig aconto
550 kr.
Forudbetalt husleje
10.500 kr.
Depositum
31.500 kr.
Indflytningspris Indflytningsprisen dækker over det samlede beløb for første måneds husleje, depositum og forudbetalt leje.
53.050 kr.

Læs mere om boligstøtte på Borger.dk

10.500 kr.

Husleje ekskl. aconto

Ledig fra
01. oktober 2024
Tilmeld åbent hus Book fremvisning Bestil lejekontrakt

Beregn din boligstøtte

Vi tager forbehold for fejl og anbefaler, at du også beregner din boligstøtte på borger.dk.

Er du pensionist?
This is a hint text to help user.
Husstandens samlede indkomst
This is a hint text to help user.
Husstandens samlede formue
This is a hint text to help user.
Beregn din boligstøtte
profile

Anne Friis

Udlejningskonsulent, Sjælland

+45 4414 6410aft@gobolig.dk

image

Åbent hus

Vi holder løbende åbent hus i vores boliger. Du kan booke en ledig tid nedenfor, hvis vi holder åbent hus på ejendommen.

Du er altid velkommen til at kontakte os eller anmode om at blive ringet op af en af vores udlejningskonsulenter, hvis du har spørgsmål, vil leje en bolig eller se et lejemål.

Åbent hus

Tak for din tilmelding til åbent hus - vi har sendt dig en mail.

Noget gik desværre galt - prøv igen eller kontakt os på telefonen.

Seniorboliger i det pulserende Musicon i Roskilde

Som lejer på Pulsen får du en velindrettet lejlighed med egen altan eller terrasse. Placeringen i Musicon byder på et spændende kulturliv i nærområdet. Der er ikke langt til hverken busstoppested eller indkøb, så du har både dagligvarer og transport inden for rækkevidde.

  • 100 meter til busstoppested
  • 300 meter til kultur
  • 450 meter til indkøb
  • 500 meter til motorvejstilkørsel
  • 1 km til Roskilde centrum

Du får mulighed for at blive en del af et godt og trygt seniorfællesskab. Fælleslokalet skaber gode rammer for at mødes til både hverdag og fest. Der er altid nogen at dele formiddagskaffen med.

image

Fokus på fællesskab i boligerne i Roskilde

Alderskrav

Boligerne er målrettet lejere over 55 år uden hjemmeboende børn.

Vicevært

For at gøre det nemt og trygt, er der tilknyttet en fast vicevært på ejendommen. Viceværten vil være tilgængelig ugentlig på et fast tidspunkt, så du nemt kan få hjælp.

Fællesfaciliteter

Du finder et hyggeligt fælleslokale med køkken, hvor du kan samles med dine naboer til fællesspisning, ugentlig kaffeklub, spilleaftener og meget andet. Det er også muligt at leje fællesrummet til en privat fest. I forbindelse med fællesrummet er der to separate gæsteværelser, som kan lejes til overnattende gæster.

Få svar på dine spørgsmål

Hvordan fungerer jeres åbent hus-arrangementer?

Når du tilmelder dig et af vores åbent hus-arrangementer vil du typisk blive budt velkommen af en af vores udlejningskonsulenter. Konsulenten vil herefter vise dig rundt i boligen og du får mulighed for at udforske forskellige rum og områder i boligen og på ejendommen.

Under arrangementet vil du sandsynligvis få mulighed for at møde andre interesserede lejere eller kommende naboer, hvilket kan give dig en bedre fornemmelse af lokalsamfundet.

Efter åbent hus-arrangementet kan udlejningskonsulenten følge op med dig for at høre, om du har yderligere spørgsmål eller er interesseret i at fortsætte processen med at leje en bolig.

Hvad er forudbetalt leje?

Udlejer har mulighed for at kræve op til 3 måneders forudbetalt leje. Den forudbetalte husleje stiller sikkerhed for, at udlejeren modtager betaling af husleje i opsigelsesperioden, der maksimalt er 3 måneder. Det er altså en betaling for huslejen i de sidste måneder af din lejeperiode, i den periode skal du ikke betale husleje.

Hvorfor betaler man depositum?

Udlejer kan kræve et depositum på op til 3 måneders husleje. Depositummet er vores sikkerhed for, at der er penge til reparationer og malerarbejde, når du fraflytter. Udlejer fratrækker det beløb, der er blevet brugt til renovering fra depositummet, hvis istandsættelsen overstiger det indbetalte depositum, kan udlejer stadig opkræve det resterende beløb fra dig.  

Hvordan modtager jeg detaljer om min indflytning?

Når din lejekontrakt er underskrevet, vil du modtage et velkomstbrev via e-mail med alle de nødvendige praktiske oplysninger, som du skal kende, når du flytter ind.

Hvad skal jeg gøre, hvis der er fejl og mangler ved indflytning?

Det afhænger lidt af, hvilken type fejl du opdager. Hvis det handler om nedsat funktion af en installation i lejemålet, skal du henvende dig igennem lejerportalen, så vi kan få det løst hurtigst muligt. Et eksempel på det kan være et løbende toilet.

Hvis du har fejl og mangler af kosmetisk karakter som eksempelvis ridser, hakker eller mærker, kan du skrive disse ting på din fejl og mangelliste. Det har du 14 dage til at indberette. I forbindelse med indflytningssynet bliver der genereret en mail med et link, hvor du kan udfylde mangellisten. Hvis det skal udbedres, sørger Go’Bolig for det ellers bliver det gemt til den dag, du flytter ud.

Har du spørgsmål til denne lejebolig?

Du er altid velkommen til at skrive til vores udlejningskonsulent.

illustration

Anne Friis

Udlejningskonsulent, Sjælland