Kirsten Munks Dal 31, 8700 Horsens

3-vær. rækkehus

icon
Rækkehus
icon
89 m2
icon
3 værelser
icon
Snarest

Rækkehusene er alle velindrettede med et separat bryggers, et godt køkken-alrum med direkte udgang til en stor, flisebelagt terrasse, et rummeligt badeværelse samt ét til tre separate værelser. Køkkenet er i hvidt inventar fra HTH-køkken.

Du får din egen terrasse, haveskur til opbevaring og en lille græsplæne til boligen.

Hårde hvidevarer
Der er alt i hårde hvidevarer i boligerne inklusive opvaskemaskine, tørretumbler og vaskemaskine.

Husdyr
Lejere kan ansøge om tilladelse til at holde indekat og hund på adressen. Se vores samlede husdyrsregler her.

Parkering
Mange af rækkehusene har egen parkeringsplads helt op til boligen. Ellers er der parkeringspladser fordelt i hele området. Der er 1,5 parkeringsplads pr. bolig.

Læs mere om boligen

De viste billeder kan være fra et andet men tilsvarende lejemål i samme ejendom. Mindre afvigelser kan derfor forekomme.

I dette lejemål er der


icon Cykelparkering
icon Delvist tilladt
icon Opvaskemaskine
icon Tørretumbler
icon Vaskemaskine

Økonomi

Månedlig husleje
9.900 kr.
Månedlig aconto
Afregnes direkte
Forudbetalt husleje
9.900 kr.
Depositum
29.700 kr.
Indflytningspris Indflytningsprisen dækker over det samlede beløb for første måneds husleje, depositum og forudbetalt leje.
49.500 kr.

Læs mere om boligstøtte på Borger.dk

9.900 kr.

Husleje ekskl. aconto

Ledig fra
Snarest
Tilmeld åbent hus Book fremvisning Bestil lejekontrakt

Beregn din boligstøtte

Vi tager forbehold for fejl og anbefaler, at du også beregner din boligstøtte på borger.dk.

Er du pensionist?
This is a hint text to help user.
Husstandens samlede indkomst
This is a hint text to help user.
Husstandens samlede formue
This is a hint text to help user.
Beregn din boligstøtte
profile

Morten Friis

Udlejningskonsulent, Jylland & Fyn

+45 4414 6490mof@gobolig.dk

image

Åbent hus

Vi holder løbende åbent hus i vores boliger. Du kan booke en ledig tid nedenfor, hvis vi holder åbent hus på ejendommen.

Du er altid velkommen til at kontakte os eller anmode om at blive ringet op af en af vores udlejningskonsulenter, hvis du har spørgsmål, vil leje en bolig eller se et lejemål.

Åbent hus i ejendommen

Fre 24 jan. kl. 12.00-12.30

Åbent hus

Tak for din tilmelding til åbent hus. Vi har sendt dig en mail med alle informationer.

Noget gik desværre galt - prøv igen eller kontakt os på telefonen.

image

Når du bor i rækkehusene på Nørrestrand, får du natur og fællesskab

Ved det naturskønne område Nørrestrand i Horsens udlejer vi rækkehuse til den modne lejer på over 55 år uden hjemmeboende børn. Boligerne er placeret på adresserne Kirsten Munks Dal 1-47 og Marie Haves Vænge 2-47. Her trives fællesskabet og det gode naboskab blandt beboerne, som ses til mange ugentlige aktiviteter i deres skønne fælleshus.

·         250 meter til offentlig transport

·         1,5 km til Netto og 365discount

·         3,5 km til Horsens midtby

På Nørrestrand får du ikke bare natur og ro, men du bliver også en del af et aktivt og trygt nabofællesskab, hvor beboerne kommer hinanden ved. Der er ikke langt til hverken indkøb eller offentlig transport, og på få minutter i bil er du i Horsens midtby. Alt i alt en god placering for den modne lejer, som ønsker en nem og aktiv hverdag

image

Rækkehuse i skøn natur tæt på hverdagens gøremål

Alderskrav

Boligerne er målrettet lejere over 55 år uden hjemmeboende børn.

Vicevært

For at gøre det nemt og trygt er der tilknyttet en fast vicevært på Nørrestrand. Viceværten vil være tilgængelig på ejendommen  ugentlig på et fast tidspunkt, så man nemt kan få hjælp, eller personligt kan stille spørgsmål om sin bolig.

Fællesfaciliteter

På det grønne fællesareal står det store fælleshus på 165 kvm, hvor beboerne mødes til hyggelige arrangementer i løbet af ugen og holder gode fester og fredagsbar. I fælleshuset er der mulighed for at leje de to gæsteværelser til overnattende gæster.

Du finder også et udendørs fitnessområde og en petanquebane, som til hverdag skaber gode rammer omkring et aktivt, fællesskabsorienteret seniorliv. Der er også et godt og velindrettet orangeri, som beboerne flittigt bruger i sommermånederne, hvor de mødes til aftenkaffen.

Få svar på dine spørgsmål

Hvordan fungerer jeres åbent hus-arrangementer?

Når du tilmelder dig et af vores åbent hus-arrangementer vil du typisk blive budt velkommen af en af vores udlejningskonsulenter. Konsulenten vil herefter vise dig rundt i boligen og du får mulighed for at udforske forskellige rum og områder i boligen og på ejendommen.

Under arrangementet vil du sandsynligvis få mulighed for at møde andre interesserede lejere eller kommende naboer, hvilket kan give dig en bedre fornemmelse af lokalsamfundet.

Efter åbent hus-arrangementet kan udlejningskonsulenten følge op med dig for at høre, om du har yderligere spørgsmål eller er interesseret i at fortsætte processen med at leje en bolig.

Hvad er forudbetalt leje?

Udlejer har mulighed for at kræve op til 3 måneders forudbetalt leje. Den forudbetalte husleje stiller sikkerhed for, at udlejeren modtager betaling af husleje i opsigelsesperioden, der maksimalt er 3 måneder. Det er altså en betaling for huslejen i de sidste måneder af din lejeperiode, i den periode skal du ikke betale husleje.

Hvorfor betaler man depositum?

Udlejer kan kræve et depositum på op til 3 måneders husleje. Depositummet er vores sikkerhed for, at der er penge til reparationer og malerarbejde, når du fraflytter. Udlejer fratrækker det beløb, der er blevet brugt til renovering fra depositummet, hvis istandsættelsen overstiger det indbetalte depositum, kan udlejer stadig opkræve det resterende beløb fra dig.  

Hvordan modtager jeg detaljer om min indflytning?

Når din lejekontrakt er underskrevet, vil du modtage et velkomstbrev via e-mail med alle de nødvendige praktiske oplysninger, som du skal kende, når du flytter ind.

Hvad skal jeg gøre, hvis der er fejl og mangler ved indflytning?

Det afhænger lidt af, hvilken type fejl du opdager. Hvis det handler om nedsat funktion af en installation i lejemålet, skal du henvende dig igennem lejerportalen, så vi kan få det løst hurtigst muligt. Et eksempel på det kan være et løbende toilet.

Hvis du har fejl og mangler af kosmetisk karakter som eksempelvis ridser, hakker eller mærker, kan du skrive disse ting på din fejl og mangelliste. Det har du 14 dage til at indberette. I forbindelse med indflytningssynet bliver der genereret en mail med et link, hvor du kan udfylde mangellisten. Hvis det skal udbedres, sørger Go’Bolig for det ellers bliver det gemt til den dag, du flytter ud.

Har du spørgsmål til denne lejebolig?

Du er altid velkommen til at skrive til vores udlejningskonsulent.

illustration

Morten Friis

Udlejningskonsulent, Jylland & Fyn