hero
Lejemål i Bredballe

Lejligheder til dig der gerne vil bo tæt på skov, vand og byliv

Kort om ejendommmen

icon
Type Rækkehus
icon
Bruttoareal 82-121 kvm
icon
Antal værelser 3-4
icon
Husdyr Tilladt

Lejligheder til dig der gerne vil bo tæt på skov, vand og byliv

I Solbærhaven og Kirsebærhaven udlejer vi 3- og 4-værelses rækkehuse i ét plan. Alle rækkehusene har egen flisebelagt terrasse, en lille have samt skur i forhaven. Rækkehusene er varmet op af gulvvarme.

Hårde hvidevarer
Der er kølefryseskab, emhætte, ovn og kogeplade.

Husdyr
Husdyr er tilladt. Se vores samlede husdyrsregler her.

*Der skal altid udarbejdes en husdyrserklæring til det pågældende husdyr. Kontakt os for mere info, hvis du ønsker at holde husdyr i din bolig.

Parkering
Hvert rækkehus har sin egen flisebelagt parkeringsplads, hvor der kan holde to biler.

Området omkring Kirsebærhaven og Solbærhaven

Rækkehusene er placeret i Bredballe, som er en bydel øst for Vejle. Solbærhaven og Kirsebærhaven er beliggende i et attraktivt og børnevenligt kvarter nær skoler, indkøb og daginstitutioner.

I nabolaget findes hyggelige villakvarterer og rolige, naturskønne omgivelser, hvor stille veje og stisystemer gør det let at opleve området. Derudover er der nem adgang til motorvejstilkørslen, hvorfra kan du hurtigt kommer til Aarhus, Odense, Horsens, Kolding og Fredericia.

Bredballe er beliggende højt på en skråning, og har bl.a. en fantastisk udsigt udover Vejle Fjord. Naturen omkring Vejle er kendetegnet ved det kuperede terræn, de store skovområder og det omkringliggende vand. Området er rigt på ådale, søer og vandløb, og Vejle Å snor sig gennem byens levende centrum og skaber sammenhæng mellem natur og byliv. I Bredballe finder du ligeledes gode fritidsaktiviteter – heriblandt svømning, fodbold, badminton eller håndbold i den lokale sportsklub.

Afstande:

  • 1,2 km til indkøb
  • 1,6 km til skole
  • 5,5 km til Vejle Midtby
  • 2,5 km til motorvejstilkørsel

4,5 km til Vejle Fjord

Se lignende boliger

image
image

Åbent hus

Vi holder løbende åbent hus i vores boliger. Du kan booke en ledig tid nedenfor, hvis vi holder åbent hus på ejendommen.

Du er altid velkommen til at kontakte os eller anmode om at blive ringet op af en af vores udlejningskonsulenter, hvis du har spørgsmål, vil leje en bolig eller se et lejemål.

Åbent hus

Tak for din tilmelding til åbent hus - vi har sendt dig en mail.

Noget gik desværre galt - prøv igen eller kontakt os på telefonen.

Få svar på dine spørgsmål

Hvordan fungerer jeres åbent hus-arrangementer?

Når du tilmelder dig et af vores åbent hus-arrangementer vil du typisk blive budt velkommen af en af vores udlejningskonsulenter. Konsulenten vil herefter vise dig rundt i boligen og du får mulighed for at udforske forskellige rum og områder i boligen og på ejendommen.

Under arrangementet vil du sandsynligvis få mulighed for at møde andre interesserede lejere eller kommende naboer, hvilket kan give dig en bedre fornemmelse af lokalsamfundet.

Efter åbent hus-arrangementet kan udlejningskonsulenten følge op med dig for at høre, om du har yderligere spørgsmål eller er interesseret i at fortsætte processen med at leje en bolig.

Hvad er forudbetalt leje?

Udlejer har mulighed for at kræve op til 3 måneders forudbetalt leje. Den forudbetalte husleje stiller sikkerhed for, at udlejeren modtager betaling af husleje i opsigelsesperioden, der maksimalt er 3 måneder. Det er altså en betaling for huslejen i de sidste måneder af din lejeperiode, i den periode skal du ikke betale husleje.

Hvorfor betaler man depositum?

Udlejer kan kræve et depositum på op til 3 måneders husleje. Depositummet er vores sikkerhed for, at der er penge til reparationer og malerarbejde, når du fraflytter. Udlejer fratrækker det beløb, der er blevet brugt til renovering fra depositummet, hvis istandsættelsen overstiger det indbetalte depositum, kan udlejer stadig opkræve det resterende beløb fra dig.  

Hvordan modtager jeg detaljer om min indflytning?

Når din lejekontrakt er underskrevet, vil du modtage et velkomstbrev via e-mail med alle de nødvendige praktiske oplysninger, som du skal kende, når du flytter ind.

Hvad skal jeg gøre, hvis der er fejl og mangler ved indflytning?

Det afhænger lidt af, hvilken type fejl du opdager. Hvis det handler om nedsat funktion af en installation i lejemålet, skal du henvende dig igennem lejerportalen, så vi kan få det løst hurtigst muligt. Et eksempel på det kan være et løbende toilet.

Hvis du har fejl og mangler af kosmetisk karakter som eksempelvis ridser, hakker eller mærker, kan du skrive disse ting på din fejl og mangelliste. Det har du 14 dage til at indberette. I forbindelse med indflytningssynet bliver der genereret en mail med et link, hvor du kan udfylde mangellisten. Hvis det skal udbedres, sørger Go’Bolig for det ellers bliver det gemt til den dag, du flytter ud.

Har du spørgsmål til denne ejendom?

Du er altid velkommen til at skrive til vores udlejningskonsulent.

illustration

Joakim Høed Nørlev

Udlejningskonsulent, Jylland

Alle filtre

Boligtype

Antal værelser

Pris

Max pris kr.

Størrelse

Min størrelse m2
Max størrelse m2

Andre filtre