Kontakt os gerne – vi er her for at hjælpe.
Kontakt Go'Bolig
Er du kommende lejer hos os?
Hos Go'Bolig betyder det alverden for os at være tilgængelige for både kommende og nuværende lejere.
Har du spørgsmål om vores lejeboliger, brug for hjælp, eller interesseret i en fremvisning? Du er altid velkommen til at kontakte os enten på mail eller telefon – så vender vi hurtigst muligt tilbage..
Mail: udlejning@gobolig.dk
Telefon: +45 6960 7040
Telefontid: Alle hverdage fra 9.00-14.00
Vores telefoner er lukkede på lørdage, søndage, alle helligdage samt fredagen efter Kristi Himmelfartsdag.


Er du allerede lejer hos os?
Som lejer hos Go'Bolig har du adgang til vores lejerportal "Mit Go'Bolig".
Har du brug for hjælp, eller har du spørgsmål vedrørende dit lejemål, er den hurtigste måde at få hjælp på via Mit Go'bolig. Her bliver din henvendelse sendt direkte til den medarbejder, som hjælper dig bedst, og vi kan arbejde på din sag med det samme.
Følg knappen Mit Go'Bolig, hvor du både kan logge ind eller oprette din bruger, hvis du ikke allerede har en.
Når vi har modtaget din henvendelse, får du en tilbagemelding hurtigst muligt fra enten os, eller ejendommens vicevært.

Har du akut brug for hjælp uden for normal åbningstid?
Ved akutte problemer uden for normal arbejdstid – som fx vandskader, rørbrud eller større svigt i forsyningen.
Det er vigtigt, at akuttelefonen kun benyttes ved reelle nødsituationer, hvor der er risiko for skade på ejendom eller bygning.
Find kontaktinfo og eksempler i vores FAQ på akutte henvendelser.
Hvad siger deandre beboere?

Få svar på relevante spørgsmål
Hvordan bliver jeg tilmeldt vand og varme?
Vi sørger for, at du bliver tilmeldt både vand og varme.
Er jeg tilmeldt el?
Der er frit el-valg i Danmark, og du bestemmer derfor selv, hvilket elselskab du ønsker at være kunde hos. Vi samarbejder med Strømlinet, og hvis du har udfyldt en fuldmagt til tilmelding af el i forbindelse med lejekontrakten, sørger vi for at tilmelde dig som kunde hos dem. Hvis ikke, skal du selv sørge for at tilmelde dig hos et valgfrit el-selskab. Betaling af elektricitet foregår direkte til el-selskabet og har ikke noget med os at gøre, ligesom alle el-relaterede spørgsmål skal rettes til dit elselskab.
Hvornår får jeg nøglerne til lejemålet?
Du får overdraget nøglerne til dit lejemål ved et indflytningssyn, som du indkaldes til senest 14 dage inden lejeperiodens start. Til indflytningssynet vil du ligeledes gennemgå lejemålet med en repræsentant fra Go'Bolig og der vil blive udarbejdet en indflytningsrapport.
Lejemålet begynder på den i lejekontraktens § 2 nævnte dato. Er denne dato en lørdag, en søndag eller en helligdag, udskydes indflytningsdatoen som udgangspunkt til den følgende hverdag.