hero
Lejemål i Vallensbæk Strand

Lejligheder tæt på skov, vand og byliv

Kort om ejendommmen

icon
Type Rækkehus
icon
Bruttoareal 113-130 kvm
icon
Antal værelser 4-5
icon
Husdyr Delvist tilladt

Lejligheder til dig der gerne vil bo tæt på skov, vand og byliv

På Gisselfeldvej 16 i Vallensbæk udlejer vi 4- og  5-værelses rækkehuse perfekt til børnefamilier. Rækkehusene er i to plan med toilet på begge etager. I husenes stueetage er det store køkken-alrum med direkte adgang til en sydvendt terrasse, hvor du også får eget skur. På førstesalen er alle værelserne og husets badeværelse. Nogle boliger har også et rummeligt walk-in-closet.

Hårde hvidevarer
Du får alt i hårde hvidevarer.

Husdyr
Lejere kan ansøge om tilladelse til at holde én indekat og hund. Se vores samlede husdyrsregler her.

*Der skal altid udarbejdes en husdyrserklæring til det pågældende husdyr. Kontakt os for mere info, hvis du ønsker at holde husdyr i din bolig.

Parkering
Der er én parkeringsplads til hvert lejemål på fællesparkeringspladsen ved ejendommen.

Området omkring Gisselfeldvej 16 i Vallensbæk

Vallensbæk er en charmerende forstad tæt på København med natur og fællesskab.

Her venter en rolig og familievenlig atmosfære, der appellerer til både par og børnefamilier. Vallensbæk imponerer med smukke grønne områder, herunder parker og søer, der indbyder til naturoplevelser og udendørs aktiviteter. Byen byder også på lokale faciliteter som indkøbsmuligheder, skoler og sportsfaciliteter for en bekvem hverdag.

Den maritime charme ved vandet giver Vallensbæk en unik karakter, og de nærliggende strande tilbyder muligheder for afslapning ved kysten. Med en bekvem placering og god offentlig transport er Vallensbæk nemt tilgængeligt og forbundet med både København og omkringliggende områder.

Vallensbæk er det ideelle sted at opleve den perfekte balance mellem natur, bekvemmeligheder og et stærkt fællesskab. Udforsk det bedste af livet i Vallensbæk, hvor livskvalitet møder idyl og harmoni.

image

Se lignende boliger

image

Åbent hus

Vi holder løbende åbent hus i vores boliger. Du kan booke en ledig tid nedenfor, hvis vi holder åbent hus på ejendommen.

Du er altid velkommen til at kontakte os eller anmode om at blive ringet op af en af vores udlejningskonsulenter, hvis du har spørgsmål, vil leje en bolig eller se et lejemål.

Åbent hus

Tak for din tilmelding til åbent hus - vi har sendt dig en mail.

Noget gik desværre galt - prøv igen eller kontakt os på telefonen.

Få svar på dine spørgsmål

Hvordan fungerer jeres åbent hus-arrangementer?

Når du tilmelder dig et af vores åbent hus-arrangementer vil du typisk blive budt velkommen af en af vores udlejningskonsulenter. Konsulenten vil herefter vise dig rundt i boligen og du får mulighed for at udforske forskellige rum og områder i boligen og på ejendommen.

Under arrangementet vil du sandsynligvis få mulighed for at møde andre interesserede lejere eller kommende naboer, hvilket kan give dig en bedre fornemmelse af lokalsamfundet.

Efter åbent hus-arrangementet kan udlejningskonsulenten følge op med dig for at høre, om du har yderligere spørgsmål eller er interesseret i at fortsætte processen med at leje en bolig.

Hvad er forudbetalt leje?

Udlejer har mulighed for at kræve op til 3 måneders forudbetalt leje. Den forudbetalte husleje stiller sikkerhed for, at udlejeren modtager betaling af husleje i opsigelsesperioden, der maksimalt er 3 måneder. Det er altså en betaling for huslejen i de sidste måneder af din lejeperiode, i den periode skal du ikke betale husleje.

Hvorfor betaler man depositum?

Udlejer kan kræve et depositum på op til 3 måneders husleje. Depositummet er vores sikkerhed for, at der er penge til reparationer og malerarbejde, når du fraflytter. Udlejer fratrækker det beløb, der er blevet brugt til renovering fra depositummet, hvis istandsættelsen overstiger det indbetalte depositum, kan udlejer stadig opkræve det resterende beløb fra dig.  

Hvordan modtager jeg detaljer om min indflytning?

Når din lejekontrakt er underskrevet, vil du modtage et velkomstbrev via e-mail med alle de nødvendige praktiske oplysninger, som du skal kende, når du flytter ind.

Hvad skal jeg gøre, hvis der er fejl og mangler ved indflytning?

Det afhænger lidt af, hvilken type fejl du opdager. Hvis det handler om nedsat funktion af en installation i lejemålet, skal du henvende dig igennem lejerportalen, så vi kan få det løst hurtigst muligt. Et eksempel på det kan være et løbende toilet.

Hvis du har fejl og mangler af kosmetisk karakter som eksempelvis ridser, hakker eller mærker, kan du skrive disse ting på din fejl og mangelliste. Det har du 14 dage til at indberette. I forbindelse med indflytningssynet bliver der genereret en mail med et link, hvor du kan udfylde mangellisten. Hvis det skal udbedres, sørger Go’Bolig for det ellers bliver det gemt til den dag, du flytter ud.

Har du spørgsmål til denne ejendom?

Du er altid velkommen til at skrive til vores udlejningskonsulent.

illustration

Niklas Mikkelsen

Udlejningskonsulent, Sjælland

Alle filtre

Boligtype

Antal værelser

Pris

Max pris kr.

Størrelse

Min størrelse m2
Max størrelse m2

Andre filtre