Parmagade 6, 2. lejl. 2, 2300 København S

5-vær. lejlighed

icon
Lejlighed
icon
158 m2
icon
5 værelser
icon
2. sal
icon
01.04.25

Lejlighederne i ét-plan består af entré, kombineret køkken- og stueområde, badeværelse samt ét eller flere værelser.

Lejlighederne i to plan er indrettet med entré, køkken- og stueområde, badeværelse og to værelser i stueplan. På første salen finder du en ekstra stue med direkte udgang til egen tagterrasse.

Der er gulvvarme i alle rum og depotrum i kælderen. Størstedelen af lejlighederne har egen altan eller terrasse.

Hårde hvidevarer
Du får alt i hårde hvidevarer: fryser, køleskab, opvaskemaskine, tørretumbler og vaskemaskine.

Husdyr
Lejere kan ansøge om tilladelse til at holde indekat. Hund er ikke tilladt. Se vores samlede husdyrsregler her.

Parkering
Der er p-pladser i ejendommens kælder, som skal lejes særskilt.  

Fællesarealer
Der er en stor fælles tagterrasse med bede og siddepladser. I ejendommens kælder er der cykelparkering og p-pladser.

Læs mere om boligen

De viste billeder kan være fra et andet men tilsvarende lejemål i samme ejendom. Mindre afvigelser kan derfor forekomme.

I dette lejemål er der


icon Cykelparkering
icon Gårdhave
icon Delvist tilladt
icon Opvaskemaskine

Økonomi

Månedlig husleje
23.300 kr.
Månedlig aconto
1.400 kr.
Forudbetalt husleje
23.300 kr.
Depositum
69.900 kr.
Indflytningspris Indflytningsprisen dækker over det samlede beløb for første måneds husleje, depositum og forudbetalt leje.
117.900 kr.

Læs mere om boligstøtte på Borger.dk

23.300 kr.

Husleje ekskl. aconto

Ledig fra
01. april 2025
Tilmeld åbent hus Book fremvisning Bestil lejekontrakt

Beregn din boligstøtte

Vi tager forbehold for fejl og anbefaler, at du også beregner din boligstøtte på borger.dk.

Er du pensionist?
This is a hint text to help user.
Husstandens samlede indkomst
This is a hint text to help user.
Husstandens samlede formue
This is a hint text to help user.
Beregn din boligstøtte
profile

Anne Friis

Udlejningskonsulent, Sjælland

+45 4414 6410aft@gobolig.dk

image

Åbent hus

Vi holder løbende åbent hus i vores boliger. Du kan booke en ledig tid nedenfor, hvis vi holder åbent hus på ejendommen.

Du er altid velkommen til at kontakte os eller anmode om at blive ringet op af en af vores udlejningskonsulenter, hvis du har spørgsmål, vil leje en bolig eller se et lejemål.

Åbent hus

Tak for din tilmelding til åbent hus. Vi har sendt dig en mail med alle informationer.

Noget gik desværre galt - prøv igen eller kontakt os på telefonen.

Ledige boliger i ejendommen

Ledige boliger i ejendommen

Måske disse lejeboliger kunne have interesse

Øv, vi fandt ingen resultater

Opret en boligagent og få direkte besked, når nye lejemål der matcher dine behov bliver ledige.

Øv, vi fandt ingen resultater

Opret en boligagent og få direkte besked, når nye lejemål der matcher dine behov bliver ledige.

{{item.label}}

Øv, vi fandt ingen resultater

Opret en boligagent og få direkte besked, når nye lejemål der matcher dine behov bliver ledige.

Viser alle {{apartments.length}} ledige boliger

Åbent hus!
d. 14/10

{{ item.title.title }}

{{ item.address.title }}

63 m2 2 vær. 01.07.2023

Leje ekskl. aconto pr. md7.200 kr.

Din boligstøtteBeregn din boligstøtte

Parmagade byder på lejligheder med sans for detaljen

På Parmagade får du en eksklusiv lejlighed i ét- eller to plan med mulighed for egen terrasse eller tagterrasse. Placeringen på Amager byder på alt fra lækker takeaway til fede shopping-muligheder. Hverdagen er lige ved hånden med gåafstand til alt fra indkøb til offentlig transport.

Lejlighederne varierer i størrelse fra to til fem værelser, så der er planløsninger for parret, vennerne og den lille familie.

  • 100 meter til Lidl og Rema 1000
  • 1,4 km til Lergravsparken st. (metro)
  • 2,6 km til Amager Strandpark

Er du til havdyp, sand mellem tæerne og vandsport, så ligger Amager Strandpark en kort cykeltur væk. Det er nemt at hoppe på metroen og tage videre ind mod Indre By. Parmagade ligger centralt placeret på Amager med kort afstand til hverdagens gøremål og med alt indenfor spændende kultur-, natur- og spiseoplevelser.

Få svar på dine spørgsmål

Hvordan fungerer jeres åbent hus-arrangementer?

Når du tilmelder dig et af vores åbent hus-arrangementer vil du typisk blive budt velkommen af en af vores udlejningskonsulenter. Konsulenten vil herefter vise dig rundt i boligen og du får mulighed for at udforske forskellige rum og områder i boligen og på ejendommen.

Under arrangementet vil du sandsynligvis få mulighed for at møde andre interesserede lejere eller kommende naboer, hvilket kan give dig en bedre fornemmelse af lokalsamfundet.

Efter åbent hus-arrangementet kan udlejningskonsulenten følge op med dig for at høre, om du har yderligere spørgsmål eller er interesseret i at fortsætte processen med at leje en bolig.

Hvad er forudbetalt leje?

Udlejer har mulighed for at kræve op til 3 måneders forudbetalt leje. Den forudbetalte husleje stiller sikkerhed for, at udlejeren modtager betaling af husleje i opsigelsesperioden, der maksimalt er 3 måneder. Det er altså en betaling for huslejen i de sidste måneder af din lejeperiode, i den periode skal du ikke betale husleje.

Hvorfor betaler man depositum?

Udlejer kan kræve et depositum på op til 3 måneders husleje. Depositummet er vores sikkerhed for, at der er penge til reparationer og malerarbejde, når du fraflytter. Udlejer fratrækker det beløb, der er blevet brugt til renovering fra depositummet, hvis istandsættelsen overstiger det indbetalte depositum, kan udlejer stadig opkræve det resterende beløb fra dig.  

Hvordan modtager jeg detaljer om min indflytning?

Når din lejekontrakt er underskrevet, vil du modtage et velkomstbrev via e-mail med alle de nødvendige praktiske oplysninger, som du skal kende, når du flytter ind.

Hvad skal jeg gøre, hvis der er fejl og mangler ved indflytning?

Det afhænger lidt af, hvilken type fejl du opdager. Hvis det handler om nedsat funktion af en installation i lejemålet, skal du henvende dig igennem lejerportalen, så vi kan få det løst hurtigst muligt. Et eksempel på det kan være et løbende toilet.

Hvis du har fejl og mangler af kosmetisk karakter som eksempelvis ridser, hakker eller mærker, kan du skrive disse ting på din fejl og mangelliste. Det har du 14 dage til at indberette. I forbindelse med indflytningssynet bliver der genereret en mail med et link, hvor du kan udfylde mangellisten. Hvis det skal udbedres, sørger Go’Bolig for det ellers bliver det gemt til den dag, du flytter ud.

Har du spørgsmål til denne lejebolig?

Du er altid velkommen til at skrive til vores udlejningskonsulent.

illustration

Anne Friis

Udlejningskonsulent, Sjælland