hero
Lejemål i København S

Lejligheder med attraktiv placering på Amager

Kort om ejendommmen

icon
Type Lejlighed
icon
Bruttoareal 84-158 kvm
icon
Antal værelser 2-5
icon
Husdyr Delvist tilladt

Lejligheder med attraktiv placering på Amager

Lejlighederne i ét-plan består af entré, kombineret køkken- og stueområde, badeværelse samt ét eller flere værelser.

Lejlighederne i to plan er indrettet med entré, køkken- og stueområde, badeværelse og to værelser i stueplan. På første salen finder du en ekstra stue med direkte udgang til egen tagterrasse.

Der er gulvvarme i alle rum og depotrum i kælderen. Størstedelen af lejlighederne har egen altan eller terrasse.

Hårde hvidevarer
Du får alt i hårde hvidevarer: fryser, køleskab, opvaskemaskine, tørretumbler og vaskemaskine.

Husdyr
Lejere kan ansøge om tilladelse til at holde indekat. Hund er ikke tilladt. Se vores samlede husdyrsregler her.

*Der skal altid udarbejdes en husdyrserklæring til det pågældende husdyr. Kontakt os for mere info, hvis du ønsker at holde husdyr i din bolig.

Parkering
Der er p-pladser i ejendommens kælder, som skal lejes særskilt.  

Fællesarealer
Der er en stor fælles tagterrasse med bede og siddepladser. I ejendommens kælder er der cykelparkering og p-pladser.

Området omkring Parmagade 6

Lejlighederne på Parmagade ligger på en sidegade til Amagerbrogade. Der er kun et par kilometer til Christianshavn eller ud til den populære Amager Strandpark.

I nærområdet findes mange bud på god take-away, restauranter, butikker og caféer. De daglige indkøb er nemt klaret, da du finder en Lidl i ejendommens stueetage og Rema 1000 små 100 meter væk. Det er nemt at komme med enten offentlig transport eller metroen fra Parmagade, så du hurtigt kan være på farten.

Der er både private og offentlige skoler i nærområdet. Der er ligeledes flere valgmuligheder, når det kommer til daginstitutioner.

Området ved Parmagade byder på alt hvad parret, vennerne og den lille familie har brug for i hverdagen på Amager.

Se lignende boliger

image
image

Åbent hus

Vi holder løbende åbent hus i vores boliger. Du kan booke en ledig tid nedenfor, hvis vi holder åbent hus på ejendommen.

Du er altid velkommen til at kontakte os eller anmode om at blive ringet op af en af vores udlejningskonsulenter, hvis du har spørgsmål, vil leje en bolig eller se et lejemål.

Åbent hus

Tak for din tilmelding til åbent hus - vi har sendt dig en mail.

Noget gik desværre galt - prøv igen eller kontakt os på telefonen.

Få svar på dine spørgsmål

Hvordan fungerer jeres åbent hus-arrangementer?

Når du tilmelder dig et af vores åbent hus-arrangementer vil du typisk blive budt velkommen af en af vores udlejningskonsulenter. Konsulenten vil herefter vise dig rundt i boligen og du får mulighed for at udforske forskellige rum og områder i boligen og på ejendommen.

Under arrangementet vil du sandsynligvis få mulighed for at møde andre interesserede lejere eller kommende naboer, hvilket kan give dig en bedre fornemmelse af lokalsamfundet.

Efter åbent hus-arrangementet kan udlejningskonsulenten følge op med dig for at høre, om du har yderligere spørgsmål eller er interesseret i at fortsætte processen med at leje en bolig.

Hvad er forudbetalt leje?

Udlejer har mulighed for at kræve op til 3 måneders forudbetalt leje. Den forudbetalte husleje stiller sikkerhed for, at udlejeren modtager betaling af husleje i opsigelsesperioden, der maksimalt er 3 måneder. Det er altså en betaling for huslejen i de sidste måneder af din lejeperiode, i den periode skal du ikke betale husleje.

Hvorfor betaler man depositum?

Udlejer kan kræve et depositum på op til 3 måneders husleje. Depositummet er vores sikkerhed for, at der er penge til reparationer og malerarbejde, når du fraflytter. Udlejer fratrækker det beløb, der er blevet brugt til renovering fra depositummet, hvis istandsættelsen overstiger det indbetalte depositum, kan udlejer stadig opkræve det resterende beløb fra dig.  

Hvordan modtager jeg detaljer om min indflytning?

Når din lejekontrakt er underskrevet, vil du modtage et velkomstbrev via e-mail med alle de nødvendige praktiske oplysninger, som du skal kende, når du flytter ind.

Hvad skal jeg gøre, hvis der er fejl og mangler ved indflytning?

Det afhænger lidt af, hvilken type fejl du opdager. Hvis det handler om nedsat funktion af en installation i lejemålet, skal du henvende dig igennem lejerportalen, så vi kan få det løst hurtigst muligt. Et eksempel på det kan være et løbende toilet.

Hvis du har fejl og mangler af kosmetisk karakter som eksempelvis ridser, hakker eller mærker, kan du skrive disse ting på din fejl og mangelliste. Det har du 14 dage til at indberette. I forbindelse med indflytningssynet bliver der genereret en mail med et link, hvor du kan udfylde mangellisten. Hvis det skal udbedres, sørger Go’Bolig for det ellers bliver det gemt til den dag, du flytter ud.

Har du spørgsmål til denne ejendom?

Du er altid velkommen til at skrive til vores udlejningskonsulent.

illustration

Anne Friis

Udlejningskonsulent, Sjælland

Alle filtre

Boligtype

Antal værelser

Pris

Max pris kr.

Størrelse

Min størrelse m2
Max størrelse m2

Andre filtre