Go'Viden
Hvordan fungerer jeres åbent hus-arrangementer?
Når du tilmelder dig et af vores åbent hus-arrangementer vil du typisk blive budt velkommen af en af vores udlejningskonsulenter. Konsulenten vil herefter vise dig rundt i boligen og du får mulighed for at udforske forskellige rum og områder i boligen og på ejendommen.
Under arrangementet vil du sandsynligvis få mulighed for at møde andre interesserede lejere eller kommende naboer, hvilket kan give dig en bedre fornemmelse af lokalsamfundet.
Efter åbent hus-arrangementet kan udlejningskonsulenten følge op med dig for at høre, om du har yderligere spørgsmål eller er interesseret i at fortsætte processen med at leje en bolig.
Hvad er forudbetalt leje?
Udlejer har mulighed for at kræve op til 3 måneders forudbetalt leje. Den forudbetalte husleje stiller sikkerhed for, at udlejeren modtager betaling af husleje i opsigelsesperioden, der maksimalt er 3 måneder. Det er altså en betaling for huslejen i de sidste måneder af din lejeperiode, i den periode skal du ikke betale husleje.
Hvorfor betaler man depositum?
Udlejer kan kræve et depositum på op til 3 måneders husleje. Depositummet er vores sikkerhed for, at der er penge til reparationer og malerarbejde, når du fraflytter. Udlejer fratrækker det beløb, der er blevet brugt til renovering fra depositummet, hvis istandsættelsen overstiger det indbetalte depositum, kan udlejer stadig opkræve det resterende beløb fra dig.
Hvordan modtager jeg detaljer om min indflytning?
Når din lejekontrakt er underskrevet, vil du modtage et velkomstbrev via e-mail med alle de nødvendige praktiske oplysninger, som du skal kende, når du flytter ind.
Hvad skal jeg gøre, hvis der er fejl og mangler ved indflytning?
Det afhænger lidt af, hvilken type fejl du opdager. Hvis det handler om nedsat funktion af en installation i lejemålet, skal du henvende dig igennem lejerportalen, så vi kan få det løst hurtigst muligt. Et eksempel på det kan være et løbende toilet.
Hvis du har fejl og mangler af kosmetisk karakter som eksempelvis ridser, hakker eller mærker, kan du skrive disse ting på din fejl og mangelliste. Det har du 14 dage til at indberette. I forbindelse med indflytningssynet bliver der genereret en mail med et link, hvor du kan udfylde mangellisten. Hvis det skal udbedres, sørger Go’Bolig for det ellers bliver det gemt til den dag, du flytter ud.
Kontakt os
Hvis du ikke kan finde svar på det, du søger, er du meget velkommen til at kontakte os, så vil vi hjælpe dig bedst muligt
Kontakt os