Fællesarealer

Skal jeg booke tid i vaskerummet?

Hvis ejendommen har fælles vaskeri, vil det som regel tydeligt fremgå i vaskeriet, hvem leverandøren er og hvordan du booker tid. Er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte os på Mit Go'Bolig.

Hvem kontakter jeg, hvis vaskemaskinerne i vaskerummet er i stykker?

Hvis vaskemaskinerne er i stykker, kan du kontakte os igennem lejerportalen, og så sørger vi for, at leverandøren kommer og laver dem hurtigst muligt. 

Hvor skal jeg melde fejl ind på fællesområderne?

Problemer på fællesområderne skal meldes til os igennem lejerportalen, ligesom du vil gøre med driftsmæssige problemer i dit lejemål. Du kan i henvendelsesflowet vælge, at din henvendelse omhandler fællesområder.

Må jeg opbevare ting i opgangen foran min dør til lejemålet?

Det er ikke tilladt at opbevare elementer i opgangen, da det er en brandvej, som skal holdes ryddelig af sikkerhedsmæssige årsager.

Hvem vasker trapper?

Det gør viceværten eller deres samarbejdspartner. 

Hvem skal jeg kontakte, hvis elevatoren går i stykker?

Hvis du oplever, at elevatoren ikke fungerer, skal du kontakte os. Hvis du befinder dig i elevatoren, mens den går i stykker, kan du ringe på alarmknappen, der er placeret inde i elevatoren.

Hvem skal jeg kontakte, hvis der er vand i kælderen?

Hvis du opdager, at der er vand i kælderen, bedes du melde det ind til os via lejerportalen. Hvis det er af akut karakter, kan du finde akutnummeret her i lejerportalen.

Kontakt os

Hvis du ikke kan finde svar på det, du søger, er du meget velkommen til at kontakte os, så vil vi hjælpe dig bedst muligt

Kontakt os