Rønnedevej 8G, 1. lejl. th, 4100 Ringsted

3-vær. lejlighed

icon
Lejlighed
icon
80 m2
icon
3 værelser
icon
1. sal
icon
01.12.24

Lejlighederne har en lille entré, hvorfra du går ind i det rummelige køkken-alrum. Der er et godt badeværelse med gulvvarme og 1 eller 2 separate værelser.

Der er gulvvarme i alle boligens rum.

De fleste lejligheder i stueetagen har en lille, privat terrasse og have, mens de fleste af lejlighederne på 1. og 2. sal har egen altan.

Hårde hvidevarer
Der er alt i hårde hvidevarer inklusive opvaskemaskine, tørretumbler og vaskemaskine.

Husdyr
Lejere kan ansøge om tilladelse til at holde én indekat på adressen. Udekatte og hund er ikke tilladt. Se vores samlede husdyrsregler her.

Parkering
Der er parkeringspladser og overdækket cykelparkering på ejendommen.

Elevator
Der er elevator i alle opgange.

Læs mere om boligen

De viste billeder kan være fra et andet men tilsvarende lejemål i samme ejendom. Mindre afvigelser kan derfor forekomme.

I dette lejemål er der


icon Cykelparkering
icon Gratis parkering
icon Gårdhave
icon Delvist tilladt
icon Opvaskemaskine
icon Tørretumbler
icon Vaskemaskine

Økonomi

Månedlig husleje
10.300 kr.
Månedlig aconto
800 kr.
Forudbetalt husleje
10.300 kr.
Depositum
30.900 kr.
Indflytningspris Indflytningsprisen dækker over det samlede beløb for første måneds husleje, depositum og forudbetalt leje.
52.300 kr.

Læs mere om boligstøtte på Borger.dk

10.300 kr.

Husleje ekskl. aconto

Ledig fra
01. december 2024
Tilmeld åbent hus Book fremvisning Bestil lejekontrakt

Beregn din boligstøtte

Vi tager forbehold for fejl og anbefaler, at du også beregner din boligstøtte på borger.dk.

Er du pensionist?
This is a hint text to help user.
Husstandens samlede indkomst
This is a hint text to help user.
Husstandens samlede formue
This is a hint text to help user.
Beregn din boligstøtte
profile

Sascha Nottmeier

Udlejningskonsulent, Sjælland

+45 4414 0062sno@gobolig.dk

image

Åbent hus

Vi holder løbende åbent hus i vores boliger. Du kan booke en ledig tid nedenfor, hvis vi holder åbent hus på ejendommen.

Du er altid velkommen til at kontakte os eller anmode om at blive ringet op af en af vores udlejningskonsulenter, hvis du har spørgsmål, vil leje en bolig eller se et lejemål.

Åbent hus

Tak for din tilmelding til åbent hus - vi har sendt dig en mail.

Noget gik desværre galt - prøv igen eller kontakt os på telefonen.

Seniorlejligheder med stort fælleshus

På Schaldemosevej 16-18 og Rønnedevej 8A-8L i skønne Ringsted udlejer vi seniorvenlige lejligheder på mellem to og tre værelser i Mariehaven. Lejlighederne er målrettet lejere over 55 år uden hjemmeboende børn.

Der er et stærkt sammenhold på ejendommen, hvor beboerne mødes til de årlige traditionsrige fester i fælleshuset. Der er også mange ugentlige aktiviteter, og der er plads til flere både i kortklubben og til stolegymnastik. Fælleshuset er mødestedet til en uforpligtende kop kaffe og en god snak med naboen.

Beliggenheden for Mariehaven gør hverdagen nem. Der er ikke langt på gåben til hverken offentlig transport eller indkøb. Ringsted er en by med mange muligheder, og der er både gode spisesteder, hyggelige butikker og kulturelle tilbud til alle aldre.

image

Bliv en del af fællesskabet, og bo i en moderne lejlighed i Ringsted

Alderskrav

Boligerne er målrettet lejere over 55 år uden hjemmeboende børn.

Vicevært

For at gøre det nemt og trygt er der tilknyttet en fast vicevært på Mariehaven. Viceværten vil være tilgængelig i fælleshuset ugentlig på et fast tidspunkt, så man nemt kan få hjælp, eller personligt kan stille spørgsmål om sin bolig.

Fællesfaciliteter

Mariehaven har et stort fælleshus på 200 kvm, som er det oplagte samlingspunkt i hverdagen og til de årlige fester. Her er der plads til alt fra store selskaber, stolegymnastik, fredagsbaren og den årlige sommerfest og julefrokost. Der er to gæsteværelser, som du kan leje til dine overnattende gæster. Der er to badeværelser i fælleshuset samt vaskesøjle. Derudover finder du to hobbyrum, hvor du og naboerne kan mødes til strik, kortklub, billard eller måske noget helt tredje.

Udenfor fælleshuset er der en terrasse med bordbænkesæt, hvor beboerne ofte sidder og nyder et koldt glas om sommeren sammen.

Få svar på dine spørgsmål

Hvordan fungerer jeres åbent hus-arrangementer?

Når du tilmelder dig et af vores åbent hus-arrangementer vil du typisk blive budt velkommen af en af vores udlejningskonsulenter. Konsulenten vil herefter vise dig rundt i boligen og du får mulighed for at udforske forskellige rum og områder i boligen og på ejendommen.

Under arrangementet vil du sandsynligvis få mulighed for at møde andre interesserede lejere eller kommende naboer, hvilket kan give dig en bedre fornemmelse af lokalsamfundet.

Efter åbent hus-arrangementet kan udlejningskonsulenten følge op med dig for at høre, om du har yderligere spørgsmål eller er interesseret i at fortsætte processen med at leje en bolig.

Hvad er forudbetalt leje?

Udlejer har mulighed for at kræve op til 3 måneders forudbetalt leje. Den forudbetalte husleje stiller sikkerhed for, at udlejeren modtager betaling af husleje i opsigelsesperioden, der maksimalt er 3 måneder. Det er altså en betaling for huslejen i de sidste måneder af din lejeperiode, i den periode skal du ikke betale husleje.

Hvorfor betaler man depositum?

Udlejer kan kræve et depositum på op til 3 måneders husleje. Depositummet er vores sikkerhed for, at der er penge til reparationer og malerarbejde, når du fraflytter. Udlejer fratrækker det beløb, der er blevet brugt til renovering fra depositummet, hvis istandsættelsen overstiger det indbetalte depositum, kan udlejer stadig opkræve det resterende beløb fra dig.  

Hvordan modtager jeg detaljer om min indflytning?

Når din lejekontrakt er underskrevet, vil du modtage et velkomstbrev via e-mail med alle de nødvendige praktiske oplysninger, som du skal kende, når du flytter ind.

Hvad skal jeg gøre, hvis der er fejl og mangler ved indflytning?

Det afhænger lidt af, hvilken type fejl du opdager. Hvis det handler om nedsat funktion af en installation i lejemålet, skal du henvende dig igennem lejerportalen, så vi kan få det løst hurtigst muligt. Et eksempel på det kan være et løbende toilet.

Hvis du har fejl og mangler af kosmetisk karakter som eksempelvis ridser, hakker eller mærker, kan du skrive disse ting på din fejl og mangelliste. Det har du 14 dage til at indberette. I forbindelse med indflytningssynet bliver der genereret en mail med et link, hvor du kan udfylde mangellisten. Hvis det skal udbedres, sørger Go’Bolig for det ellers bliver det gemt til den dag, du flytter ud.

Har du spørgsmål til denne lejebolig?

Du er altid velkommen til at skrive til vores udlejningskonsulent.

illustration

Sascha Nottmeier

Udlejningskonsulent, Sjælland