Honningvænget 83, 3. lejl. 1, 8381 Tilst

2-vær. lejlighed

icon
Lejligheder
icon
61 m2
icon
2 værelser
icon
3. sal
icon
01.01.25

På Honningvænget og Pollenvænget i Tilst udlejer vi 1-, 2- og 3-værelses lejligheder perfekt som delevenlige lejligheder eller til din første egen bolig. Størstedelen af boligerne har egen altan eller terrasse.

Hårde hvidevarer
Der er alt i hårde hvidevarer.

Husdyr
Husdyr er velkommen, du skal dog lige ansøge om at få en tilladelse via udlejningskonsulenten, så vi ved, hvor mange beboere, der er i lejemålet. Du kan se vores samlede husdyrregler her.

Parkering
Der er fri parkering.

Fælles arealer
Der er et lækkert, grønt gårdmiljø med orangeri og borde-bænkesæt.

Læs mere om boligen

De viste billeder kan være fra et andet men tilsvarende lejemål i samme ejendom. Mindre afvigelser kan derfor forekomme.

I dette lejemål er der


icon Cykelparkering
icon Gårdhave
icon Delvist tilladt
icon Opvaskemaskine
icon Tørretumbler
icon Vaskemaskine

Økonomi

Månedlig husleje
7.900 kr.
Månedlig aconto
300 kr.
Forudbetalt husleje
7.900 kr.
Depositum
23.700 kr.
Indflytningspris Indflytningsprisen dækker over det samlede beløb for første måneds husleje, depositum og forudbetalt leje.
39.800 kr.

Læs mere om boligstøtte på Borger.dk

7.900 kr.

Husleje ekskl. aconto

Ledig fra
01. januar 2025
Tilmeld åbent hus Book fremvisning Bestil lejekontrakt

Beregn din boligstøtte

Vi tager forbehold for fejl og anbefaler, at du også beregner din boligstøtte på borger.dk.

Er du pensionist?
This is a hint text to help user.
Husstandens samlede indkomst
This is a hint text to help user.
Husstandens samlede formue
This is a hint text to help user.
Beregn din boligstøtte
profile

Morten Friis

Udlejningskonsulent, Jylland

+45 4414 6490mof@gobolig.dk

image

Åbent hus

Vi holder løbende åbent hus i vores boliger. Du kan booke en ledig tid nedenfor, hvis vi holder åbent hus på ejendommen.

Du er altid velkommen til at kontakte os eller anmode om at blive ringet op af en af vores udlejningskonsulenter, hvis du har spørgsmål, vil leje en bolig eller se et lejemål.

Åbent hus

Tak for din tilmelding til åbent hus. Vi har sendt dig en mail med alle informationer.

Noget gik desværre galt - prøv igen eller kontakt os på telefonen.

Ledige boliger i ejendommen

Ledige boliger i ejendommen

Måske disse lejeboliger kunne have interesse

Øv, vi fandt ingen resultater

Opret en boligagent og få direkte besked, når nye lejemål der matcher dine behov bliver ledige.

Øv, vi fandt ingen resultater

Opret en boligagent og få direkte besked, når nye lejemål der matcher dine behov bliver ledige.

{{item.label}}

Øv, vi fandt ingen resultater

Opret en boligagent og få direkte besked, når nye lejemål der matcher dine behov bliver ledige.

Viser alle {{apartments.length}} ledige boliger

Åbent hus!
d. 14/10

{{ item.title.title }}

{{ item.address.title }}

63 m2 2 vær. 01.07.2023

Leje ekskl. aconto pr. md7.200 kr.

Din boligstøtteBeregn din boligstøtte

image

Delevenlige boliger tæt på natur og by

Velkommen til vores moderne lejligheder i Tilst på Honningvænget og Pollenvænget. Vi udlejer 1-, 2- og 3-værelses lejligheder, perfekte som delevenlige boliger eller til dit første eget hjem. Størstedelen af boligerne har egen altan eller terrasse, så du kan nyde udendørslivet lige uden for din dør.

Alle lejligheder har alt i hårde hvidevarer, der er fri parkering og husdyr er tilladt, hvis du får en tilladelse fra udlejningskonsulenten.

Der er et dejligt, grønt gårdmiljø med orangeri og borde-bænkesæt. Lejlighederne ligger perfekt placeret for dig, der vil nyde godt af Aarhus’ mange fristelser og tilbud, men som også gerne vil nyde roen, når dagen er omme. Lige uden for Blomsterhaven finder du to busstoppesteder, der kører til og fra Aarhus C flere gange i timen. Turen tager kun et kvarter, og så står du på Strøget. Har du bil, kan turen klares på 10 minutter. De friske kan også trille ud på den nybyggede supercykelsti, som tager dig direkte til blandet andre centrum og universitetet på knap 15 minutter.

Oplev det bedste af både byliv og naturskønne omgivelser i vores moderne boliger i Tilst.

Få svar på dine spørgsmål

Hvordan fungerer jeres åbent hus-arrangementer?

Når du tilmelder dig et af vores åbent hus-arrangementer vil du typisk blive budt velkommen af en af vores udlejningskonsulenter. Konsulenten vil herefter vise dig rundt i boligen og du får mulighed for at udforske forskellige rum og områder i boligen og på ejendommen.

Under arrangementet vil du sandsynligvis få mulighed for at møde andre interesserede lejere eller kommende naboer, hvilket kan give dig en bedre fornemmelse af lokalsamfundet.

Efter åbent hus-arrangementet kan udlejningskonsulenten følge op med dig for at høre, om du har yderligere spørgsmål eller er interesseret i at fortsætte processen med at leje en bolig.

Hvad er forudbetalt leje?

Udlejer har mulighed for at kræve op til 3 måneders forudbetalt leje. Den forudbetalte husleje stiller sikkerhed for, at udlejeren modtager betaling af husleje i opsigelsesperioden, der maksimalt er 3 måneder. Det er altså en betaling for huslejen i de sidste måneder af din lejeperiode, i den periode skal du ikke betale husleje.

Hvorfor betaler man depositum?

Udlejer kan kræve et depositum på op til 3 måneders husleje. Depositummet er vores sikkerhed for, at der er penge til reparationer og malerarbejde, når du fraflytter. Udlejer fratrækker det beløb, der er blevet brugt til renovering fra depositummet, hvis istandsættelsen overstiger det indbetalte depositum, kan udlejer stadig opkræve det resterende beløb fra dig.  

Hvordan modtager jeg detaljer om min indflytning?

Når din lejekontrakt er underskrevet, vil du modtage et velkomstbrev via e-mail med alle de nødvendige praktiske oplysninger, som du skal kende, når du flytter ind.

Hvad skal jeg gøre, hvis der er fejl og mangler ved indflytning?

Det afhænger lidt af, hvilken type fejl du opdager. Hvis det handler om nedsat funktion af en installation i lejemålet, skal du henvende dig igennem lejerportalen, så vi kan få det løst hurtigst muligt. Et eksempel på det kan være et løbende toilet.

Hvis du har fejl og mangler af kosmetisk karakter som eksempelvis ridser, hakker eller mærker, kan du skrive disse ting på din fejl og mangelliste. Det har du 14 dage til at indberette. I forbindelse med indflytningssynet bliver der genereret en mail med et link, hvor du kan udfylde mangellisten. Hvis det skal udbedres, sørger Go’Bolig for det ellers bliver det gemt til den dag, du flytter ud.

Har du spørgsmål til denne lejebolig?

Du er altid velkommen til at skrive til vores udlejningskonsulent.

illustration

Morten Friis

Udlejningskonsulent, Jylland