Arresøvej 33C, 2. lejl. 3, 8240 Risskov

3-vær. lejlighed

icon
Lejlighed
icon
64 m2
icon
3 værelser
icon
2. sal
icon
01.01.25

Alle lejligheder har et køkken-alrum i åben forbindelse med stue. I de ét-værelses lejligheder fungerer køkken-alrummet ligeledes som soveværelse. Ellers har du ét eller to separate værelser. Badeværelset er velindrettet med vaskefaciliteter, og der er gulvvarme i alle rum.

Alle lejemål har egen terrasse eller altan.

Hårde hvidevarer
Boligerne har alt i hårde hvidevarer inklusive vaskemaskine, tørretumbler og opvaskemaskine.

Husdyr
Lejere kan ansøge om tilladelse til at holde indekat og hund på adressen. Udekatte er ikke tilladt. Se vores samlede husdyrsregler her.

Elevator
Der er elevator i alle opgange samt ned til det overdækkede parkeringsareal.

Parkering
Ejendommen har 75 overdækkede parkeringspladser og to handicappladser. Der er ligeledes overdækket cykelparkering.

Fællesarealer
Ejendommen har en dejlig, grøn gårdhave med god plads til hyggeligt samvær og grillarrangementer. Her er der blandt andet basketballbane og en balancebane. Der er plantet hække, buske og træer samt engblomster i store bede for at skabe et grønt miljø. 

Læs mere om boligen

De viste billeder kan være fra et andet men tilsvarende lejemål i samme ejendom. Mindre afvigelser kan derfor forekomme.

I dette lejemål er der


icon Cykelparkering
icon Gratis parkering
icon Gårdhave
icon Delvist tilladt
icon Kombi vask-tørremaskine
icon Opvaskemaskine

Økonomi

Månedlig husleje
8.300 kr.
Månedlig aconto
650 kr.
Forudbetalt husleje
8.300 kr.
Depositum
24.900 kr.
Indflytningspris Indflytningsprisen dækker over det samlede beløb for første måneds husleje, depositum og forudbetalt leje.
42.150 kr.

Læs mere om boligstøtte på Borger.dk

8.300 kr.

Husleje ekskl. aconto

Ledig fra
01. januar 2025
Tilmeld åbent hus Book fremvisning Bestil lejekontrakt

Beregn din boligstøtte

Vi tager forbehold for fejl og anbefaler, at du også beregner din boligstøtte på borger.dk.

Er du pensionist?
This is a hint text to help user.
Husstandens samlede indkomst
This is a hint text to help user.
Husstandens samlede formue
This is a hint text to help user.
Beregn din boligstøtte
profile

Morten Friis

Udlejningskonsulent, Jylland

+45 4414 6490mof@gobolig.dk

image

Åbent hus

Vi holder løbende åbent hus i vores boliger. Du kan booke en ledig tid nedenfor, hvis vi holder åbent hus på ejendommen.

Du er altid velkommen til at kontakte os eller anmode om at blive ringet op af en af vores udlejningskonsulenter, hvis du har spørgsmål, vil leje en bolig eller se et lejemål.

Ons 16 okt. 13.00-13.30
Ons 16 okt. 13.30-14.00

Åbent hus

Tak for din tilmelding til åbent hus - vi har sendt dig en mail.

Noget gik desværre galt - prøv igen eller kontakt os på telefonen.

Ledige boliger i ejendommen

Ledige boliger i ejendommen

Måske disse lejeboliger kunne have interesse

Øv, vi fandt ingen resultater

Opret en boligagent og få direkte besked, når nye lejemål der matcher dine behov bliver ledige.

Øv, vi fandt ingen resultater

Opret en boligagent og få direkte besked, når nye lejemål der matcher dine behov bliver ledige.

{{item.label}}

Øv, vi fandt ingen resultater

Opret en boligagent og få direkte besked, når nye lejemål der matcher dine behov bliver ledige.

Viser alle {{apartments.length}} ledige boliger

Åbent hus!
d. 14/10

{{ item.title.title }}

{{ item.address.title }}

63 m2 2 vær. 01.07.2023

Leje ekskl. aconto pr. md7.200 kr.

Din boligstøtteBeregn din boligstøtte

image

Risskov Engby byder på moderne lejligheder med egen altan eller terrasse og gratis parkering

I Risskov Engby er der moderne lejligheder til parret, singlen, vennerne eller den lille familie. Du får en lejlighed med gulvvarme, et dejligt køkken-alrum og din egen altan eller terrasse. Gårdmiljøet er hyggeligt med grøn beplantning, som indbyder til samvær med vennerne.

Du kommer til at bo tæt på indkøb, Lagkagehuset og take-away og ikke langt fra offentlig transport både i form af busser og Letbanen.

Der er gratis parkering i den overdækkede parkeringskælder, så både bilen og cyklen kan holde i tørvejr.

Med både Egå Engsø og stranden tæt på din bolig er der rig mulighed for at nyde naturen og få en rask gåtur med hunden.

Få svar på dine spørgsmål

Hvordan fungerer jeres åbent hus-arrangementer?

Når du tilmelder dig et af vores åbent hus-arrangementer vil du typisk blive budt velkommen af en af vores udlejningskonsulenter. Konsulenten vil herefter vise dig rundt i boligen og du får mulighed for at udforske forskellige rum og områder i boligen og på ejendommen.

Under arrangementet vil du sandsynligvis få mulighed for at møde andre interesserede lejere eller kommende naboer, hvilket kan give dig en bedre fornemmelse af lokalsamfundet.

Efter åbent hus-arrangementet kan udlejningskonsulenten følge op med dig for at høre, om du har yderligere spørgsmål eller er interesseret i at fortsætte processen med at leje en bolig.

Hvad er forudbetalt leje?

Udlejer har mulighed for at kræve op til 3 måneders forudbetalt leje. Den forudbetalte husleje stiller sikkerhed for, at udlejeren modtager betaling af husleje i opsigelsesperioden, der maksimalt er 3 måneder. Det er altså en betaling for huslejen i de sidste måneder af din lejeperiode, i den periode skal du ikke betale husleje.

Hvorfor betaler man depositum?

Udlejer kan kræve et depositum på op til 3 måneders husleje. Depositummet er vores sikkerhed for, at der er penge til reparationer og malerarbejde, når du fraflytter. Udlejer fratrækker det beløb, der er blevet brugt til renovering fra depositummet, hvis istandsættelsen overstiger det indbetalte depositum, kan udlejer stadig opkræve det resterende beløb fra dig.  

Hvordan modtager jeg detaljer om min indflytning?

Når din lejekontrakt er underskrevet, vil du modtage et velkomstbrev via e-mail med alle de nødvendige praktiske oplysninger, som du skal kende, når du flytter ind.

Hvad skal jeg gøre, hvis der er fejl og mangler ved indflytning?

Det afhænger lidt af, hvilken type fejl du opdager. Hvis det handler om nedsat funktion af en installation i lejemålet, skal du henvende dig igennem lejerportalen, så vi kan få det løst hurtigst muligt. Et eksempel på det kan være et løbende toilet.

Hvis du har fejl og mangler af kosmetisk karakter som eksempelvis ridser, hakker eller mærker, kan du skrive disse ting på din fejl og mangelliste. Det har du 14 dage til at indberette. I forbindelse med indflytningssynet bliver der genereret en mail med et link, hvor du kan udfylde mangellisten. Hvis det skal udbedres, sørger Go’Bolig for det ellers bliver det gemt til den dag, du flytter ud.

Har du spørgsmål til denne lejebolig?

Du er altid velkommen til at skrive til vores udlejningskonsulent.

illustration

Morten Friis

Udlejningskonsulent, Jylland