Falsterbogade 27, 3. lejl. 3, 2630 Taastrup

2-vær. lejlighed

icon
Lejlighed
icon
63 m2
icon
2 værelser
icon
3. sal
icon
15.10.24

Alle boliger er indrettet med en lille entré, badeværelse, et skønt køkken-alrum samt et separat soveværelse. Derudover findes der i 3-værelseslejligheder et lille, ekstra værelse, som passende kan indrettes som kontor. Hver bolig har et depotrum i ejendommens kælder.

Lejlighederne har enten egen terrasse eller altan og der er gulvvarme i alle rum.

Hårde hvidevarer
Boligerne har alt i hårde hvidevarer inklusive vaskemaskine, tørretumbler og opvaskemaskine.

Husdyr
Lejere kan ansøge om tilladelse til at holde indekat og hund på adressen. Udekatte er ikke tilladt. Se vores samlede husdyrsregler her.

Elevator
Der er elevator i alle opgange.

Parkering
Der er ingen p-pladser tilknyttet ejendommen, men det er muligt at leje en p-plads blot nogle hundrede meter væk. Der er cykelparkering ved ejendommen.

Fællesarealer
Ejendommens gårdmiljø er indrettet med legeplads, hvor eventuelle børnebørn får mulighed for at boltre sig. Der er små stier og hyggelig, grøn beplantning i gården.

Læs mere om boligen

De viste billeder kan være fra et andet men tilsvarende lejemål i samme ejendom. Mindre afvigelser kan derfor forekomme.

I dette lejemål er der


icon Cykelparkering
icon Gårdhave
icon Delvist tilladt
icon Opvaskemaskine
icon Tørretumbler
icon Vaskemaskine

Økonomi

Månedlig husleje
10.000 kr.
Månedlig aconto
600 kr.
Forudbetalt husleje
10.000 kr.
Depositum
30.000 kr.
Indflytningspris Indflytningsprisen dækker over det samlede beløb for første måneds husleje, depositum og forudbetalt leje.
50.600 kr.

Læs mere om boligstøtte på Borger.dk

10.000 kr.

Husleje ekskl. aconto

Ledig fra
15. oktober 2024
Tilmeld åbent hus Book fremvisning Bestil lejekontrakt

Beregn din boligstøtte

Vi tager forbehold for fejl og anbefaler, at du også beregner din boligstøtte på borger.dk.

Er du pensionist?
This is a hint text to help user.
Husstandens samlede indkomst
This is a hint text to help user.
Husstandens samlede formue
This is a hint text to help user.
Beregn din boligstøtte
profile

Anne Friis

Udlejningskonsulent, Sjælland

+45 4414 6410aft@gobolig.dk

image

Åbent hus

Vi holder løbende åbent hus i vores boliger. Du kan booke en ledig tid nedenfor, hvis vi holder åbent hus på ejendommen.

Du er altid velkommen til at kontakte os eller anmode om at blive ringet op af en af vores udlejningskonsulenter, hvis du har spørgsmål, vil leje en bolig eller se et lejemål.

Åbent hus

Tak for din tilmelding til åbent hus - vi har sendt dig en mail.

Noget gik desværre galt - prøv igen eller kontakt os på telefonen.

Lejlighederne på Falsterbogade ligger godt placeret tæt på indkøb og offentlig transport i Taastrup

På Falsterbogade får du en moderne lejlighed på to eller tre værelser med egen terrasse eller altan. Beliggenheden er i top tæt på alle hverdagens gøremål.

Et hyggeligt gårdmiljø skaber plads til leg og leben for børnebørnene, som kan tage en tur på gyngen eller lege på legepladsen. Der er tilmed hyggelig, grøn beplantning og små stier i gården til glæde for alle beboere.

På Falsterbogade bor du ikke langt fra offentlig transport med Høje Taastrup Station kun 800 meter væk samt det store indkøbscenter City 2, hvor du kan klare alle de daglige indkøb og mere til.

Alt i alt den perfekte placering for parret eller enlige modne lejere, som ønsker en moderne bolig i Taastrup.

image

Seniorboliger til den modne lejer i Taastrup

Alderskrav

Det er et krav, at alle beboere på Falsterbogade er voksne på 55+ år og uden hjemmeboende børn og er indstillet på at indgå i et godt naboskab.

Vicevært

For at gøre det nemt og trygt er der tilknyttet en fast vicevært på. Viceværten vil være tilgængelig i fælleshuset ugentlig på et fast tidspunkt, så man nemt kan få hjælp, eller personligt kan stille spørgsmål om sin bolig.

Fællesfaciliteter

På 4. sal finder du en stor fælles tagterrasse, hvor man kan mødes med naboerne over en kop kaffe og nyde den flotte udsigt. Der er også et hyggeligt orangeri, hvor man kan nyde årstidernes gang i tørvejr.

Det er muligt at leje to gæsteværelser med badeværelse til overnattende gæster.

Få svar på dine spørgsmål

Hvordan fungerer jeres åbent hus-arrangementer?

Når du tilmelder dig et af vores åbent hus-arrangementer vil du typisk blive budt velkommen af en af vores udlejningskonsulenter. Konsulenten vil herefter vise dig rundt i boligen og du får mulighed for at udforske forskellige rum og områder i boligen og på ejendommen.

Under arrangementet vil du sandsynligvis få mulighed for at møde andre interesserede lejere eller kommende naboer, hvilket kan give dig en bedre fornemmelse af lokalsamfundet.

Efter åbent hus-arrangementet kan udlejningskonsulenten følge op med dig for at høre, om du har yderligere spørgsmål eller er interesseret i at fortsætte processen med at leje en bolig.

Hvad er forudbetalt leje?

Udlejer har mulighed for at kræve op til 3 måneders forudbetalt leje. Den forudbetalte husleje stiller sikkerhed for, at udlejeren modtager betaling af husleje i opsigelsesperioden, der maksimalt er 3 måneder. Det er altså en betaling for huslejen i de sidste måneder af din lejeperiode, i den periode skal du ikke betale husleje.

Hvorfor betaler man depositum?

Udlejer kan kræve et depositum på op til 3 måneders husleje. Depositummet er vores sikkerhed for, at der er penge til reparationer og malerarbejde, når du fraflytter. Udlejer fratrækker det beløb, der er blevet brugt til renovering fra depositummet, hvis istandsættelsen overstiger det indbetalte depositum, kan udlejer stadig opkræve det resterende beløb fra dig.  

Hvordan modtager jeg detaljer om min indflytning?

Når din lejekontrakt er underskrevet, vil du modtage et velkomstbrev via e-mail med alle de nødvendige praktiske oplysninger, som du skal kende, når du flytter ind.

Hvad skal jeg gøre, hvis der er fejl og mangler ved indflytning?

Det afhænger lidt af, hvilken type fejl du opdager. Hvis det handler om nedsat funktion af en installation i lejemålet, skal du henvende dig igennem lejerportalen, så vi kan få det løst hurtigst muligt. Et eksempel på det kan være et løbende toilet.

Hvis du har fejl og mangler af kosmetisk karakter som eksempelvis ridser, hakker eller mærker, kan du skrive disse ting på din fejl og mangelliste. Det har du 14 dage til at indberette. I forbindelse med indflytningssynet bliver der genereret en mail med et link, hvor du kan udfylde mangellisten. Hvis det skal udbedres, sørger Go’Bolig for det ellers bliver det gemt til den dag, du flytter ud.

Har du spørgsmål til denne lejebolig?

Du er altid velkommen til at skrive til vores udlejningskonsulent.

illustration

Anne Friis

Udlejningskonsulent, Sjælland