Hvad gør jeg, hvis jeg oplever problemer med mine hårde hvidevarer?

Ofte vil du kunne finde svar på en fejl i hvidevarens brugsvejledning. Hvis dette ikke er tilfældet, kan du henvende dig til os her gennem lejerportalen. 

Ved fejl forårsaget af brugeren (f.eks. en sten i vaskemaskinen eller revnet kogeplade m.fl.) hæfter du selv for dette.  

Hvordan vedligeholder jeg bedst mine hvidevarer?

Vi anbefaler altid, at man læser brugsvejledninger til ens maskiner, inden man tager dem i brug. Det er f.eks. vigtigt at påfylde salt og afspændingsmiddel i din opvaskemaskine samt at rense fnugfilteteret i din tørretumbler. Har man ikke sine brugsvejledninger, kan man google maskinen og finde dem på nettet, og ellers kan man henvende sig til Go’ Bolig. 

Min emhætte suger dårligt, hvad kan jeg gøre?

Ikke alle emhætter suger lige kraftigt, det afhænger af, om den er koblet på ventilationsanlægget eller ej. Er du i tvivl, kan du teste med et stykke A4-papir - hvis din emhætte kan holde dette oppe, så virker den, som den skal. 

Hvor finder jeg typeskilt på hårde hvidevarer?

Hvis der er problemer med en af dine hvidevarer, og du skal reklamere over den, så skal vi eller servicecenteret bruge et billede af typeskiltet. Men hvor sidder det? Og hvad er det egentlig? Følg nedenstående link, hvor vores samarbejdspartner fra Whiteaway viser dig de mest almindelige placeringer på et typeskilt.

https://www.whiteaway.com/hverdagen/post/hvor-sidder-typeskiltet-pa-hvidevarer/

Det er derfor en god idé at tage et billede af typeskilet, før du opretter en sag, da det altid skal uploades sammen med sagen.

Kontakt os

Hvis du ikke kan finde svar på det, du søger, er du meget velkommen til at kontakte os, så vil vi hjælpe dig bedst muligt

Kontakt os