Mit Go'Bolig - digital lejerportal

Som lejer hos Go’Bolig har du adgang til en digital portal, kaldet Mit Go’Bolig. Her kan du kan logge ind og oprette en henvendelse til os eller viceværten, hvis du har udfordringer i dit lejemål. Du kan også finde viceværtens akutnummer og downloade diverse dokumenter som f.eks. husorden, vejledninger til dit lejemål mv. 

 

Kom i gang med Mit Go'Bolig

Det er nemt at komme i gang med at bruge Mit Go'Bolig og vi har sørget for at designe det hele, så det bliver brugervenligt og nemt at navigere i. For at komme i gang skal du først og fremmest aktivere din profil. 

Klik her for at åbne guiden, der viser, hvordan du aktiverer din profil

 

Gem Mit Go'Bolig som app

Det er en god idé at gemme Mit Go'Bolig ned på din telefon som en app, så du altid har nem adgang til den. 

Klik her for at åbne guiden, der viser, hvordan du gemmer Mit Go'Bolig som app

 

Bekræft telefonnummer

For at sikre, at du modtager opdateringer og beskeder gennem Mit Go'Bolig, er det generelt en god idé at tjekke, om dine kontaktoplysninger er korrekte. Du skal desuden ind i oplysningerne og bekræfte dit telefonnummer. 

Klik her for at åbne guiden, der viser, hvordan du bekræfter dit telefonnummer

 

Kontakt vicevært/Go'Bolig

Hvis du får brug for hjælp fra viceværten, er det nemt at tage kontakt via Mit Go'Bolig. Det er vigtigt, at du opretter din henvendelse via Mit Go'Bolig, så vi er sikre på, at der bliver taget hånd om udfordringen hurtigst muligt. Viceværten får besked, når du opretter en henvendelse i Mit Go'Bolig og vil dernæst kontakte dig med henblik på at aftale nærmere. 

Klik her for at åbne guiden, der viser, hvordan du opretter en henvendelse via Mit Go'Bolig